من هم طالبان افغانستان / طالبان أفغانستان يتمكنون من إصابة مقاتلة أف - 16 أميركية / قالت وسائل إعلام، إن حركة طالبان بدأت اليوم الاثنين، في مصادرة وسحب الأسلحة من المدنيين في العاصمة الأفغانية كابل.

من هم طالبان افغانستان / طالبان أفغانستان يتمكنون من إصابة مقاتلة أف - 16 أميركية / قالت وسائل إعلام، إن حركة طالبان بدأت اليوم الاثنين، في مصادرة وسحب الأسلحة من المدنيين في العاصمة الأفغانية كابل.. تصمیمات مهم ستاد ملی کرونا برای مهار موج پنجم / از دلیل شکست ارتش افغانستان در برابر طالبان. همچنین طالبان می گوید نیروهایش به سوی مناطقی که پلیس افغانستان و نیروهای امنیتی تخلیه کرده‌اند می‌روند. طالبان می گوید دولت افغانستان را به رسمیت نمی شناسد اما حاضر است بطور مستقیم با دولت آمریکا مذاکره کند، دولت اولویت واشنگتن در افغانستان چیست؟ جلوگیری از قدرت گرفتن داعش یا تضعیف طالبان، در حالی که مطلع هستید که در ماه های اخیر نیروهای. طالبان افغانستان اجبرت امريكا على الرحيل بعد ما ظن جورج بوش انه انتصر وانه على وشك تركيع روسيا و الصين من خلال التمركز الصاروخى فى الأراضى الأفغانية جاء. طالبان پرچم خود را در بسیاری از نقاط مانند اینجا در میدان مرکزی قندوز محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان اعلام کرد:

من هم در همین محله درس خواندم و بزرگ شدم و مردم روابط بسیار خوبی با ما داشتند و استادان و دبیران ما بسیار خوب بودند و این باعث شد که اکنون هم بسیاری از ولسوالی های ولایات شمال بلخ سقوط کرده اند و طالبان بخش های زیادی از شمال افغانستان را اشغال کرده است؛ ولی در. افغانستان میں 20 سال بعد طالبان کی واپسی جہاں عالمی برادری کے لیے اہمیت کی حامل ہے وہیں بین الاقوامی اخبارات نے بھی کابل میں طاقت کے اس کھیل کو اپنی. أعرب وزير الدفاع البريطاني بن والاس اليوم الجمعة، عن اعتقاده بأن أفغانستان تتجه نحو حرب أهلية. طالبان افغانستان اجبرت امريكا على الرحيل بعد ما ظن جورج بوش انه انتصر وانه على وشك تركيع روسيا و الصين من خلال التمركز الصاروخى فى الأراضى الأفغانية جاء. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد.

جريدة الرياض | مقتل عشرات المسلحين من طالبان جنوب أفغانستان
جريدة الرياض | مقتل عشرات المسلحين من طالبان جنوب أفغانستان from www.alriyadh.com
باز هم سانسوری مبتکرانه در رسانه ملی! امریکہ نہیں۔۔طالبان سپر پاور ہیں،اور افغانستان کا 75فیصد کنٹرول طالبان کے پاس ہے، سمیع الحق کا تہلقہ خیز انکشاف، ویڈیو دیکھئے. تلاش برای درگیر کردن دیپلماسی منطقه‌ای و دخیل کردن بازیگران وقتی به ریاست جمهوری رسیدم، میراث دار توافق دونالد ترامپ با طالبان شدم. أعرب وزير الدفاع البريطاني بن والاس اليوم الجمعة، عن اعتقاده بأن أفغانستان تتجه نحو حرب أهلية. اینکه چرا ایران به سمت طالبان و مذاکره به این گروه در چهار سال گذشته به ویژه آن هم به طور رسمی. سفرای انگلیس و روسیه بدانند ما هم عکس‌های زیادی برای انتشار داریم که تحقیر شوید. قسم به قرآن برای عدم استفاده از vpn. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد.

سربازان هم برای تامین معاش گاهی دست به فروش سوخت و سلاح و مهمات در بازار آزاد می‌زنند و روحیه و انگیزه آنها بسیار ضعیف است.»

اینکه چرا ایران به سمت طالبان و مذاکره به این گروه در چهار سال گذشته به ویژه آن هم به طور رسمی. باز هم سانسوری مبتکرانه در رسانه ملی! همچنین طالبان می گوید نیروهایش به سوی مناطقی که پلیس افغانستان و نیروهای امنیتی تخلیه کرده‌اند می‌روند. بر اساس این توافق، نظامیان آمریکایی باید تا اول مه ۲۰۲۱ از. طالبان می گوید دولت افغانستان را به رسمیت نمی شناسد اما حاضر است بطور مستقیم با دولت آمریکا مذاکره کند، دولت اولویت واشنگتن در افغانستان چیست؟ جلوگیری از قدرت گرفتن داعش یا تضعیف طالبان، در حالی که مطلع هستید که در ماه های اخیر نیروهای. حالا که آمریکا نیرو وارد کرده زبونش باز شده. من هم در همین محله درس خواندم و بزرگ شدم و مردم روابط بسیار خوبی با ما داشتند و استادان و دبیران ما بسیار خوب بودند و این باعث شد که اکنون هم بسیاری از ولسوالی های ولایات شمال بلخ سقوط کرده اند و طالبان بخش های زیادی از شمال افغانستان را اشغال کرده است؛ ولی در. شهر میمنه افغانستان توسط طالبان سقوط کرد. نامرد من هستم آقای علی مرادی یا. خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای همسایگان مجاور برسد. دولت افغانستان بخشي از زمين‌هاي كشت خشخاش و لابراتوارها را نابود كرده و براي جايگزين كردن كشت خشخاش تشويقي هايي براي كشاورزان در نظر گرفته است. قالت وسائل إعلام، إن حركة طالبان بدأت اليوم الاثنين، في مصادرة وسحب الأسلحة من المدنيين في العاصمة الأفغانية كابل. اخبار فارس من فارس tv فارس پلاس افکار سنجی زندگی.

هل تعتبر طالبان انتصرت للدين الاسلامي ؟هل استطاعت طالبان ان تنتصر علي الجيش الامريكي ؟هل حركة طالبان حررت دولة افغانستان و تحرر معها الشعب. مشاور امنیت ملی افغانستان با اشاره به رابطه روسیه و ایران با «طالبان مسلح» تاکید کرد از این امر تنها باید برای برقراری صلح استفاده شود. امروز، ولایت فاریاب در شمال کشور نیز شاهد درگیری بود، طالبان مدعی کنترل بر. سخنگوی طالبان مدعی تصرف «مزار شریف» شد. نه پس بره افغانستان طالبان بگیرنش، عقل هم خوب چیزیه ها، بعدم بد میکنه برای احسنت من هم از هموطنانم خواهش میکنم که انسان باشن واز مردم زجر کشیده افغان حمایت کنند دنیا همین ملت مظلوم افغانستان نبودند که آب هیرمند رو به روی هم وطنان سیستانی ما بستند؟!

مقتل 35 من طالبان شمالي أفغانستان - Russia Now
مقتل 35 من طالبان شمالي أفغانستان - Russia Now from russia-now.com
اینکه چرا ایران به سمت طالبان و مذاکره به این گروه در چهار سال گذشته به ویژه آن هم به طور رسمی. نحن ندرك أن الناس احتفظوا بالسلاح من أجل ضمان سلامتهم. همچنین طالبان می گوید نیروهایش به سوی مناطقی که پلیس افغانستان و نیروهای امنیتی تخلیه کرده‌اند می‌روند. طالبان افغانستان اجبرت امريكا على الرحيل بعد ما ظن جورج بوش انه انتصر وانه على وشك تركيع روسيا و الصين من خلال التمركز الصاروخى فى الأراضى الأفغانية جاء. نامرد من هستم آقای علی مرادی یا. لحظه به لحظه با تحولات افغانستان؛ طالبان: طالبان اگر افغانستان را به زور تصرف کنند، جامعه بین‌الملل آنان را به رسمیت شناخته نخواهند شناخت. در حال حاضر، طالبان مدعی تصرف بیش از نیمی از مراکز ولایت‌های کشور هستند.

سخنگوی طالبان مدعی تصرف «مزار شریف» شد.

شهر میمنه افغانستان توسط طالبان سقوط کرد. نیروهایمان را در همه مناطق کابل به گزارش خبرگزاری مهر، افغانستان این روزها شاهد تحولات مهمی است که صدر اخبار. یادآوری می کنیم، که جنگجویان گروه طالبان پس از این که نمایندگان این گروه با رئیس جمهور پیشین افغانستان بر سر انتقال قدرت به توافق نرسیدند وارد کابل شدند. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است. اخبار فارس من فارس tv فارس پلاس افکار سنجی زندگی. سخنگوی طالبان مدعی تصرف «مزار شریف» شد. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. نحن ندرك أن الناس احتفظوا بالسلاح من أجل ضمان سلامتهم. طالبان پرچم خود را در بسیاری از نقاط مانند اینجا در میدان مرکزی قندوز محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان اعلام کرد: مشاور امنیت ملی افغانستان با اشاره به رابطه روسیه و ایران با «طالبان مسلح» تاکید کرد از این امر تنها باید برای برقراری صلح استفاده شود. لحظه به لحظه با تحولات افغانستان؛ طالبان: ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان. اکنون 10 سال میگذرد از پاشیدن رژیم طالبان اما هنوز هم بعضی ها به این باور هستند که گویا حکومت رییس جمهور کرزی تنها حکومت کابل است و باور ها بیان کننده حضور گسترده طالبان در ولایات افغانستان میباشد see more.

خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای همسایگان مجاور برسد. من هم در همین محله درس خواندم و بزرگ شدم و مردم روابط بسیار خوبی با ما داشتند و استادان و دبیران ما بسیار خوب بودند و این باعث شد که اکنون هم بسیاری از ولسوالی های ولایات شمال بلخ سقوط کرده اند و طالبان بخش های زیادی از شمال افغانستان را اشغال کرده است؛ ولی در. طالبان اگر افغانستان را به زور تصرف کنند، جامعه بین‌الملل آنان را به رسمیت شناخته نخواهند شناخت. به اعتراف شورای آتلانتیک، موضع آمریکا درباره اتحاد استراتژیک ایران و روسیه با طالبان در افغانستان نیز به نوبه خود تأثیرگذاری این استراتژی جدید را تأیید. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از پشتیبانی هوایی آمریکا برخوردار بودند.

مقتل 35 من طالبان شمالي أفغانستان - Russia Now
مقتل 35 من طالبان شمالي أفغانستان - Russia Now from russia-now.com
طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. نه پس بره افغانستان طالبان بگیرنش، عقل هم خوب چیزیه ها، بعدم بد میکنه برای احسنت من هم از هموطنانم خواهش میکنم که انسان باشن واز مردم زجر کشیده افغان حمایت کنند دنیا همین ملت مظلوم افغانستان نبودند که آب هیرمند رو به روی هم وطنان سیستانی ما بستند؟! به اعتراف شورای آتلانتیک، موضع آمریکا درباره اتحاد استراتژیک ایران و روسیه با طالبان در افغانستان نیز به نوبه خود تأثیرگذاری این استراتژی جدید را تأیید. نیروهایمان را در همه مناطق کابل به گزارش خبرگزاری مهر، افغانستان این روزها شاهد تحولات مهمی است که صدر اخبار. دولت افغانستان بخشي از زمين‌هاي كشت خشخاش و لابراتوارها را نابود كرده و براي جايگزين كردن كشت خشخاش تشويقي هايي براي كشاورزان در نظر گرفته است. حالا که آمریکا نیرو وارد کرده زبونش باز شده. قسم به قرآن برای عدم استفاده از vpn. اخبار فارس من فارس tv فارس پلاس افکار سنجی زندگی.

غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از پشتیبانی هوایی آمریکا برخوردار بودند.

أعرب وزير الدفاع البريطاني بن والاس اليوم الجمعة، عن اعتقاده بأن أفغانستان تتجه نحو حرب أهلية. اکنون 10 سال میگذرد از پاشیدن رژیم طالبان اما هنوز هم بعضی ها به این باور هستند که گویا حکومت رییس جمهور کرزی تنها حکومت کابل است و باور ها بیان کننده حضور گسترده طالبان در ولایات افغانستان میباشد see more. نحن ندرك أن الناس احتفظوا بالسلاح من أجل ضمان سلامتهم. قالت وسائل إعلام، إن حركة طالبان بدأت اليوم الاثنين، في مصادرة وسحب الأسلحة من المدنيين في العاصمة الأفغانية كابل. من هم در همین محله درس خواندم و بزرگ شدم و مردم روابط بسیار خوبی با ما داشتند و استادان و دبیران ما بسیار خوب بودند و این باعث شد که اکنون هم بسیاری از ولسوالی های ولایات شمال بلخ سقوط کرده اند و طالبان بخش های زیادی از شمال افغانستان را اشغال کرده است؛ ولی در. نامرد من هستم آقای علی مرادی یا. هل تعتبر طالبان انتصرت للدين الاسلامي ؟هل استطاعت طالبان ان تنتصر علي الجيش الامريكي ؟هل حركة طالبان حررت دولة افغانستان و تحرر معها الشعب. .طالبان ، افغانستان، بایدن و نقشه تجزیه افغانستان | شبنامه406,مصاحبه جعفریان درباره دولت موقت و طالبان در افغانستان,طالبان. شهر میمنه افغانستان توسط طالبان سقوط کرد. خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای همسایگان مجاور برسد. طالبان افغانستان اجبرت امريكا على الرحيل بعد ما ظن جورج بوش انه انتصر وانه على وشك تركيع روسيا و الصين من خلال التمركز الصاروخى فى الأراضى الأفغانية جاء. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از پشتیبانی هوایی آمریکا برخوردار بودند. نحن لسنا هنا لإلحاق الأذى.

باز هم سانسوری مبتکرانه در رسانه ملی! من هم طالبان. من هم در همین محله درس خواندم و بزرگ شدم و مردم روابط بسیار خوبی با ما داشتند و استادان و دبیران ما بسیار خوب بودند و این باعث شد که اکنون هم بسیاری از ولسوالی های ولایات شمال بلخ سقوط کرده اند و طالبان بخش های زیادی از شمال افغانستان را اشغال کرده است؛ ولی در.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama